Dolcevita

Il Monumento a Giuseppe Garibaldi è da non perdere dopo un gustoso pasto in questo ristorante. Ma Dolcevita non ha ricevuto un punteggio alto dagli utenti di Google users.

Spesso citati nelle recensioni

Servizi e caratteristiche

Carte di credito accettate Posti a sedere all'aperto Wi-Fi Cibo da asporto Prenotazione Accessibile in sedia a rotelle TV
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Recensioni dei visitatori su Dolcevita

410
Servizio temporaneamente Non disponibile Riprova più tardi.
Ada Linda Milano

2 mesi fa su Google

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Ho avuto il piacere di cenare in questo ristorante ed è stata un’esperienza molto piacevole. L’atmosfera è super accogliente. Il personale è sempre estremamente gentile e attento, sempre presente ma mai invadente. Ci hanno consigliato con competenza sulla scelta dei piatti, dimostrando grande professionalità. Il menù offre un’ottima varietà di piatti, tutti realizzati con ingredienti freschi e di alta qualità. Il rapporto qualità-prezzo davvero onesto, soprattutto considerando il livello del servizio e la qualità del cibo. Consigliatissimo per qualunque tipo di occasione. Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 5 Meal type: Dinner Price per person: €20–30
Mario Salvatore Cudia

2 mesi fa su Google

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Esperienza pessima. Abbiamo fatto un aperitivo e ci hanno proposto degli stuzzichini che non sono mai arrivati, neanche dopo un altro sollecito. Food: 1 Service: 1 Atmosphere: 1
Álisson Costenaro

un anno fa su Google

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Dear Dolcevita Restaurant, I am writing to share our disappointing experience at your restaurant, so that you can improve your service. Unfortunately, the treatment we received left a lot to be desired. My wife and I were invited to sit by a waiter, but when the waiter who was supposed to serve us arrived, we were baffled by a senseless policy. We initially asked for just one drink, but were told that it was not possible to order just one drink when two people occupy a table. It would have been necessary to order two drinks if we wanted to stay. We find this "rule" absurd, especially since it is not mentioned in the menu or any other notice. Although we had not planned to order the second drink at that time, our intention was to savor several drinks offered gradually, choosing the ones we preferred. We would then order the most suitable drink for each of us, accompanied by appetizers. Your decision to reject us forced us to spend our money elsewhere, in a more welcoming restaurant. While we understand that company policies may vary, we believe that your lack of transparency and rigidity in the rules contributed to a negative experience. Despite the legal possibilities that could arise from such a situation, we do not intend to take legal action. Instead, we prefer to use our means to share our negative experience with the hope that your restaurant can make significant improvements. We hope that you will consider our criticism in a constructive way, hoping that your service can improve and that other customers can avoid finding themselves in the same unpleasant situation that we experienced. Best regards! Food: 1 Service: 1 Atmosphere: 1
avatar Assistente Pierre