Dove:

Rosticceria La Brace

Aggiungi alla lista dei desideri
Aggiungi a confronta
323 voti
gastronomia
ChiusaApre alle 09:00
€€ Fascia prezzo a persona €10 - €24
Rosticceria La Brace sulla mappa
© OpenStreetMap contributions
Via Pietro Lorenzetti, 88 Via Madonna del Prato 103
Arezzo, Toscana, Italia
Aggiungi una foto
38 foto
Rosticceria La Brace offre un'ampia selezione di dolci
Cibo al Rosticceria La Brace
Platti al Rosticceria La Brace
Cibo al Rosticceria La Brace
Platti al Rosticceria La Brace
Ordina la cucina di mare a Rosticceria La Brace
Gli interni di Rosticceria La Brace
Aggiungi una foto
Aggiungi la tua opinione

Qui puoi condividere curatissimi coda di rospo, cornish pasty e porchetta con gli amici trascorrendo piacevolmente il tempo. Quando vai in questo ristorante, bevi il loro ottimo assenzio. Il paziente personale lavora duramente, ha un atteggiamento positivo e rende questo posto fantastico. Rosticceria La Brace è da tenere in considerazione per il servizio professionale. Un ambiente calmo qui lo trovi. Sulla base del feedback su Google degli utenti, questo locale si merita 4.6.

Spesso citati nelle recensioni

Vedi tuttiMeno

Recensioni dei visitatori su Rosticceria La Brace

/ 137
Traduci i commenti
Servizio temporaneamente Non disponibile Riprova più tardi.
Aggiungi la tua recensione
Luisa Marini Richiedere la rimozione di informazioni
Buonissima l'insalata di pollo presa poco fa: dato che la porzione è da 6 euro e il mio buono pasto vale 7, me la sono fatta fare più abbondante. Però, specialmente a un cliente che viene per la prima volta, se il ragazzo (molto gentile) dimentica (è umano) di darmi la posata, che dovrebbe essere compresa nel prezzo, al cliente che te la chiede tornando non dici stizzita (l'altra ragazza) che costa 30 centesimi. Li ho pagati sorridendo e senza fiatare perché nella mia pausa pranzo al lavoro, non mi va di discutere. Ma mi è parsa una caduta di stile. LA SUA RISPOSTA SUONA PIÙ COME UNA GIUSTIFICAZIONE A TUTTI I COSTI. QUESTA COSA DEL DISINCENTIVO GREEN NON È COMPRENSIBILE, SE NON SPIEGATA. MAGARI METTETE UN BEL CARTELLO, CHE SARÀ GRADITO A CHI LEGGE, PERCHÉ CONDIVISIBILE DA CHI TIENE ALL'AMBIENTE. PS NON SONO VISIONARIA: LA RAGAZZA HA AVUTO SEMPRE IL MUSO E NON SI È ESPRESSA CON GENTILEZZA. AVRÀ AVUTO I SUOI PROBLEMI, PER CARITÀ, MA NON È CARINO FARLI SCONTARE ALLA CLIENTELA. Meal type: Lunch Price per person: €1–10 Food: 5 Service: 2 Atmosphere: 4
R
8 mesi fa
Buonasera Luisa, la ringrazio anzitutto per i complimenti fatti alla pietanza da lei scelta! Mi dispiace invece per il discorso posate, non la considero una caduta di stile inserirle nel conto, ma una virtù. È stata infatti una scelta ponderata quella di disincentivarne l’utilizzo mettendole a pagamento. Fino a qualche mese fa infatti, erano gratuite, ma ci siamo resi più volte conto che chi abitualmente mangia al lavoro o a casa, può tranquillamente averne di riutilizzabili, che non impattano con l’ambiente se non per il lavaggio… Purtroppo di scarti dovuti agli imballaggi ne induciamo molti, tant’è che ci stiamo dedicando alla ricerca di vaschette compostabili che però possano andare a braccetto con le esigenze di contenimento di liquidi e riscaldamento pietanze, per cui ci pare un modo semplice e diretto anche se in piccola parte quello di farne evitare l’utilizzo… Per il modo in cui le è stato segnalato la necessità di un corrispettivo invece, mi dispiace che sia stato interpretato come una precisazione stizzita. Non ero lì, ma le assicuro che i ragazzi dietro al bancone di entrambe le sedi sono sempre sorridenti e gioviali con tutti! Spero di essere stato abbastanza esaustivo, la ringrazio nuovamente e le auguro una buona serata! Giacomo Lapini, La Brace
Show replies (1)arrow
claudio pagliai Richiedere la rimozione di informazioni
Excellent rotisserie in Arezzo
R
4 anni fa
Good evening Claudio, thanks for the review. But we don't understand the 3 stars with a beautiful adjective like "excellent" let us know if something doesn't convince you, thanks!Good evening Claudio, thanks for the review. But we don't understand the 3 stars with a beautiful adjective like "excellent" let us know if something doesn't convince you, thanks!More
Show replies (1)arrow
gabi pascaraymondo Richiedere la rimozione di informazioni
My experience with the Rosticceria La Brace in Arezzo was a real disaster. I had ordered a €400 meal for my 50th birthday, paying in advance, and the end result of this whole affair seems more like a well-planned scam than mere disorganization. Upon delivery, I realized with dismay that the lasagna, the first course expected and already paid for in advance, had not been delivered. Mrs Donatella first tried to justify the mistake by saying that she had not included them in the bill, but then admitted that she had prepared them and not simply delivered them. This adds a level of disbelief and anger that is difficult to put into words. Food-wise, we were equally disappointed with the quality, particularly the limp croutons. In the face of such a serious mistake, they could have at least refunded or compensated for the mistake, considering the damage done to my birthday event. After giving the deli the chance to make up for their mistake and not taking the opportunity to compensate us, I just had to write this review. The lack of adequate responses, combined with the culinary disappointment, made this situation even more infuriating and disgusting. I strongly advise against considering this rotisserie for any event or service. My experience turned a special day into a nightmare, and the lack of adequate responses from the deli, combined with the culinary disappointment, made this situation even more infuriating and disgusting. Service: Take out Meal type: Dinner Price per person: €20–30 Food: 1 Service: 1 Atmosphere: 1
R
un anno fa
Good morning, I'm Giacomo Lapini, owner of the business. First of all, I am sorry for what happened because it is not in my interest to make a bad impression on my customers, as only thanks to you we have been able to …Good morning, I'm Giacomo Lapini, owner of the business. First of all, I am sorry for what happened because it is not in my interest to make a bad impression on my customers, as only thanks to you we have been able to exist for 44 years. I want to underline that the 8 lasagna prepared but INVOLUNTARILY left in the kitchen by us were NOT SUPPLIED BUT NOR CHARGED IN THE bill made the previous day. I personally added up all the items and noticed that they were listed as a product to be cooked (and cooked) but not correctly accounted for, therefore if they had been included in the packages they would have been listed as free and only for your benefit. Compensation for the cost of the lasagna in question would therefore not have been necessary, as it was not even included in the bill. The only compensation that I consider fair would have been the moral one, the most difficult to repay. In fact, in your party one of the first ones chosen by you was absent, displeasing those who, as was explained in person, could not eat the bean-based ribollita. It shouldn't happen that a product remains here, but if we had been notified immediately, we would have promptly sent our delivery person with the products already at serving temperature, regardless of your distance. However, on the issue of the quality of the products supplied, you find me strongly divergent. All the products that you collected in the afternoon at 2pm, then brought to serving temperature and administered independently for dinner, were packaged the morning after 12pm. In fact, the only thing really highlighted to appeal to were the croutons, which after about 7 hours from their packaging (for obvious organizational reasons NOT attributable to us) it is normal for them to tend to soften. The only way would have been to take the mixtures in bulk and then make them independently just before administration. I was impressed that after I contacted you by phone and invited you to come visit me to talk in person, you actually stopped by! But I am also struck by the fact that even after having clarified things verbally and to apologize to me you were treated to a complete lunch for 6 people, you still included a review, or rather 2, so brutal. I sincerely hope that this response given publicly by those who manage the business, can bring back, even if partially, a bit of tranquility in your soul which is still rather warmed by this solvable mistake of ours, but above all I hope that this very negative review does not affect negatively on the choice to take my Rotisserie as a partner for your personal and non-personal events. Criticism is always constructive and helps us grow, but in this review, or rather 2, rather than an observation there are only feelings of contempt, alas. Very disappointed, I remain always available Giacomo LapiniMore
Show replies (1)arrow
gastronomia
ChiusaApre alle 09:00
€€ Fascia prezzo a persona €10 - €24
Rosticceria La Brace sulla mappa
© OpenStreetMap contributions
Via Pietro Lorenzetti, 88 Via Madonna del Prato 103
Arezzo, Toscana, Italia
Indirizzo
Via Pietro Lorenzetti, 88 Via Madonna del Prato 103, Arezzo, Toscana, Italia
Servizi e caratteristiche
Carte di credito accettate Consegna a domicilio Cibo da asporto Accessibile in sedia a rotelle Prenotazione
Orari d'apertura
LunedìLun Chiuso
MartedìMar 09:00-14:30
18:00-20:45
MercoledìMer 09:00-14:30
18:00-20:45
GiovedìGio 09:00-14:30
18:00-20:45
VenerdìVen 09:00-14:30
18:00-20:45
SabatoSab 09:00-14:30
18:00-20:45
DomenicaDom 08:30-14:30
Instagram
@labracearezzo

Piatti deliziosi a Arezzo

Servizi e caratteristiche dei ristoranti a Arezzo

Aggiornato il: